Normalde ek işlerime yoğunlaştığım zaman ortalama aylık 1000dolar bandında kazanıyordum fakat bu işe girdikten sonra mental olarak çok geriledim ve hiç bilgisayar başına geçmek istemiyor canım
Aylık bin dolar kazanırken neden fabrika işine girdiniz ki?