AbdullahAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kredi ödeme de sorunlarım var.
20
●978
- 03-03-2024, 23:36:113 aydır yapıyorum, anca dönüyor nakitler. Bu ay şuanlık bir şey cıkmıyor, bakalım napacagız
- 03-03-2024, 23:37:22Ekstra elden borç alabiliyorsanız elden alıp kısa sürede ödemeye çalışın hocam.ParsPetMedikal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim fazla arkadaşım olmadığından dolayı ben mecbur krediyle döndürmeye çalışıyorum.
Allah kolaylık versin... - 03-03-2024, 23:42:59Konuya yorum yazan ve bu banka illetinden kurtulmak isteyen arkadaşlar; ertelemeli ödeyin. 1 ay gecikme ile ödemeye devam ederseniz ve düzenli öderseniz banka bunu tolere ediyor zaten. Ancak buradaki tek şart düzenli ödeme. Gerekirse bütün bankalara 1 ay ödeme yapmayın ancak 1 ayın sonunda ödeme yapmaya başlayın ve düzenli ödeme yapın.
Kredi kartı borcu olan arkadaşlar; asgari ödemeniz 5k geldiyse 3k ödeyin. Hiç ödememezlik yapmayın ama kendinizi döndürebilecek düzeyde ödeme yapabilirsiniz. 3 aya kadar hiç ödemezseniz takibe girersiniz ancak bir miktar da olsa ödeme yaparsanız en fazla kartınız tüm borcu ödeyene kadar kapatılır. Daha sonrasında açılır rahat rahat kullanırsınız.
Şunu da yapmayın, bütün borcu kapatacak gücünüz varsa bile kapatmayın. Eğer kredi notunuz düşükse bankaya mecburen faiz yedirmek zorundasınız. Tekte borcunu kapatan kimseyi banka sevmez. Bankanın derdi zaten faiz yemek unutmayın. - 03-03-2024, 23:43:47ödememezlik yapma en azından asgeri tutarını muhakkak öde gerisi faize girsin yada Nakit çek yatır yap komplesini döndür ama en az asgeri tutuarını ödeki sicilin kirlenmesin.lefxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biran önce de borcu kapatmaya bak az gez, az ye, az iç öde kanser gibi borç artar bankaya mümkün mertebe gelirin düşükse kredi kartına bulaşma döndürüyorum diyor insan bir dahaki ay diyor sonraki ay sonra bir bakıyor ki dağ olmuş en güzeli hepsini kapatıp kullanmamak hem ekonomi için hem senin için iyi kullanmamak Bence
he kartının limiti 10.000 dir bankada vardır 20-30K Nakitin o zaman kullan ama onun dışında bulaşma acizane tavsiyem. - 03-03-2024, 23:43:53Her zaman faizsiz(faizi düşük kredi de olur) ile, faizi yüksek kredlerin toplamını kapatmak avantajlıdır.
- 03-03-2024, 23:54:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yani çokta kritik bir durum yok bence şuan ülke geneli bir durum söz konusu son 6 aydır. En güzel yapacağın ihtiyaç durumuna göre hareket etmen bence. Aksi halde şuan kullanım yaparsan kesin bir faize takılırsın. Büyük oran ertelemelerle seni ikna edebilirler. Nefes aldırır illaki de şu dönemde faiz oranları çok yüksek. Onun yerine aynı düzende ek gelir sağlanması fikri en doğrusu bence.lefxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle