lefxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay ödemeyip sonradan başlamak daha mantıklı sanırım evet yüksek ihtimal ile 3 ay da kapatabilirim borçlarımı
ödememezlik yapma en azından asgeri tutarını muhakkak öde gerisi faize girsin yada Nakit çek yatır yap komplesini döndür ama en az asgeri tutuarını ödeki sicilin kirlenmesin.

biran önce de borcu kapatmaya bak az gez, az ye, az iç öde kanser gibi borç artar bankaya mümkün mertebe gelirin düşükse kredi kartına bulaşma döndürüyorum diyor insan bir dahaki ay diyor sonraki ay sonra bir bakıyor ki dağ olmuş en güzeli hepsini kapatıp kullanmamak hem ekonomi için hem senin için iyi kullanmamak Bence
he kartının limiti 10.000 dir bankada vardır 20-30K Nakitin o zaman kullan ama onun dışında bulaşma acizane tavsiyem.