AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, borçla borç kapanmıyor hocam. Geçen hafta aynısını yaptım 1 senedir aynısını yapıyorum.
Ödediğimde boşa gidiyor 1-2 ay erteleme yapabiliyorsanız erteleem yaptırırsanız daha iyi olur.
10k çektim 4k faiz geldi 10k ödedim 4k daha fazla borcum oldu...
3 aydır yapıyorum, anca dönüyor nakitler. Bu ay şuanlık bir şey cıkmıyor, bakalım napacagız