2 yıldır öde öde bitmıyor ne yapacağiz gelirde yok bilmıom ama arkadaşlarin dediği gibi yapıom azda olsa kredimi kısmı ödemeler felan ile yürütmeye calısıom çünkü hiç ödememek sıkıntı takibe girıor 2-3 ay sonra -
bu şekilde böyle gidecez allah sonumuzu hayır etsin