ChatGPT & Lisans Ürünleri
Konuya yorum yazan ve bu banka illetinden kurtulmak isteyen arkadaşlar; ertelemeli ödeyin. 1 ay gecikme ile ödemeye devam ederseniz ve düzenli öderseniz banka bunu tolere ediyor zaten. Ancak buradaki tek şart düzenli ödeme. Gerekirse bütün bankalara 1 ay ödeme yapmayın ancak 1 ayın sonunda ödeme yapmaya başlayın ve düzenli ödeme yapın.
Kredi kartı borcu olan arkadaşlar; asgari ödemeniz 5k geldiyse 3k ödeyin. Hiç ödememezlik yapmayın ama kendinizi döndürebilecek düzeyde ödeme yapabilirsiniz. 3 aya kadar hiç ödemezseniz takibe girersiniz ancak bir miktar da olsa ödeme yaparsanız en fazla kartınız tüm borcu ödeyene kadar kapatılır. Daha sonrasında açılır rahat rahat kullanırsınız.
Şunu da yapmayın, bütün borcu kapatacak gücünüz varsa bile kapatmayın. Eğer kredi notunuz düşükse bankaya mecburen faiz yedirmek zorundasınız. Tekte borcunu kapatan kimseyi banka sevmez. Bankanın derdi zaten faiz yemek unutmayın.