Kafam çok karışık nasıl çıkacağım bu işin içinden bilmiyorum bir yere bağlı olsam en azından orayla sorunlarım olur orayla hallederim diğer bankalar ile sorunum olmaz diye düşünüyorum
Yani çokta kritik bir durum yok bence şuan ülke geneli bir durum söz konusu son 6 aydır. En güzel yapacağın ihtiyaç durumuna göre hareket etmen bence. Aksi halde şuan kullanım yaparsan kesin bir faize takılırsın. Büyük oran ertelemelerle seni ikna edebilirler. Nefes aldırır illaki de şu dönemde faiz oranları çok yüksek. Onun yerine aynı düzende ek gelir sağlanması fikri en doğrusu bence.