• 03-03-2024, 23:26:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar, başlıktaki gibi sorun değil aslında, ama sizlere bir şey danışmak istiyorum. Benim 3 banka da borcum var, azbuçuk fazla değil bana göre. Yani borcumu söylemek istemiyorum. Ben faizsiz kredi çekip tüm kartları kapatıp tek krediye mi bağlı olup kapatsam iyi olur, yoksa farklı bir şekilde mi yapmalıyım?
  • 03-03-2024, 23:28:11
    #2
    Hocam bende aynı dertteydim hiç ellmeyin çünkü faizssiz kredi bulamazsın 3 banka borcuyla en az olanı veya gücün yetiyorsa en fazla olanı tek seferde kapat sonra yavaş yavaş erken kapata kapata biter veyatta ara ödemeler yap ordan oraya ordan oraya geçme sabit kal
  • 03-03-2024, 23:32:05
    #3
    3 banka borcunun ne durumda olduğu önemli, zaten şuana kadar faizlerini ödediysen, ödediğin ana paradan düşüyorsa gerek yok hocam. Faizsiz kredi hakkınızı ona kullanmayın durum bu şekildeyse
  • 03-03-2024, 23:32:26
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faiz oranları ne ki kullandığın kredilerin? Neyse kısaca görüş belirteyim; bazen banka değişikliği ve promosyonlu ürünleri avantjlı olabiliyor. Rakamsal veri olmayınca yorum yapmakta güçleşiyor.
  • 03-03-2024, 23:32:29
    #5
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende aynı dertteydim hiç ellmeyin çünkü faizssiz kredi bulamazsın 3 banka borcuyla en az olanı veya gücün yetiyorsa en fazla olanı tek seferde kapat sonra yavaş yavaş erken kapata kapata biter veyatta ara ödemeler yap ordan oraya ordan oraya geçme sabit kal
    Kafam çok karışık nasıl çıkacağım bu işin içinden bilmiyorum bir yere bağlı olsam en azından orayla sorunlarım olur orayla hallederim diğer bankalar ile sorunum olmaz diye düşünüyorum
  • 03-03-2024, 23:32:45
    #6
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Borcu borçla kapatmak diye bir şey çok saçma maalesef. Çünkü hem ödeyeceğiniz taksit artıyor hem faiz artıyor hem de doğal olarak ödeyeceğiniz miktar artıyor. Çok sıkışıksanız eğer 1 aylık gecikme ile ödeyebilirsiniz. Tabii ki kredi notunuzu olumsuz etkileyecektir ama durduk yere ödeyeceğiniz miktarın neredeyse 2 katını ödemekten daha iyidir. Kaldı ki 1 aylık gecikmeyi zaten düzenli ödemeye başladıktan sonra çok kısa bir sürede telafi edebilirsiniz.
  • 03-03-2024, 23:34:05
    #7
    kenyalisakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz oranları ne ki kullandığın kredilerin?
    Faizsiz kullanıyordum yani faiz ödemiyorum şuan başvuracağım banka faizli olacak QNB %0’99 faiz oranıyla kredi veriyor
  • 03-03-2024, 23:34:27
    #8
    Platin üye
    Merhaba, borçla borç kapanmıyor hocam. Geçen hafta aynısını yaptım 1 senedir aynısını yapıyorum.
    Ödediğimde boşa gidiyor 1-2 ay erteleme yapabiliyorsanız erteleem yaptırırsanız daha iyi olur.
    10k çektim 4k faiz geldi 10k ödedim 4k daha fazla borcum oldu...
  • 03-03-2024, 23:35:31
    #9
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcu borçla kapatmak diye bir şey çok saçma maalesef. Çünkü hem ödeyeceğiniz taksit artıyor hem faiz artıyor hem de doğal olarak ödeyeceğiniz miktar artıyor. Çok sıkışıksanız eğer 1 aylık gecikme ile ödeyebilirsiniz. Tabii ki kredi notunuzu olumsuz etkileyecektir ama durduk yere ödeyeceğiniz miktarın neredeyse 2 katını ödemekten daha iyidir. Kaldı ki 1 aylık gecikmeyi zaten düzenli ödemeye başladıktan sonra çok kısa bir sürede telafi edebilirsiniz.
    1 ay ödemeyip sonradan başlamak daha mantıklı sanırım evet yüksek ihtimal ile 3 ay da kapatabilirim borçlarımı