3 banka borcunun ne durumda olduğu önemli, zaten şuana kadar faizlerini ödediysen, ödediğin ana paradan düşüyorsa gerek yok hocam. Faizsiz kredi hakkınızı ona kullanmayın durum bu şekildeyse