Borcu borçla kapatmak diye bir şey çok saçma maalesef. Çünkü hem ödeyeceğiniz taksit artıyor hem faiz artıyor hem de doğal olarak ödeyeceğiniz miktar artıyor. Çok sıkışıksanız eğer 1 aylık gecikme ile ödeyebilirsiniz. Tabii ki kredi notunuzu olumsuz etkileyecektir ama durduk yere ödeyeceğiniz miktarın neredeyse 2 katını ödemekten daha iyidir. Kaldı ki 1 aylık gecikmeyi zaten düzenli ödemeye başladıktan sonra çok kısa bir sürede telafi edebilirsiniz.
1 ay ödemeyip sonradan başlamak daha mantıklı sanırım evet yüksek ihtimal ile 3 ay da kapatabilirim borçlarımı