Merhaba arkadaşlar, başlıktaki gibi sorun değil aslında, ama sizlere bir şey danışmak istiyorum. Benim 3 banka da borcum var, azbuçuk fazla değil bana göre. Yani borcumu söylemek istemiyorum. Ben faizsiz kredi çekip tüm kartları kapatıp tek krediye mi bağlı olup kapatsam iyi olur, yoksa farklı bir şekilde mi yapmalıyım?