• 16-02-2024, 22:50:08
    #1
    Herkese tekrar selam, rahatsızlık için özür dilerim. Davama sadece teşhis ile inandıramazsın dediniz ya aklıma bir iki şey geldi. O hırsız kardeşinin Facebook profilini bana gösterip whatsapp'ım üstümden konuşmuştu. Ben o sıra çalındığı gün Facebook'tan kardeşine yazıp engel yedim. İkincisi türk telekom'dan hattımdan interneti kullanıp sms alınamayıp mail gelmişti çünkü hırsız telefonu kapatmıştı. Üçüncüsü whatsapp da 5 eylül'den beri yedek telefonumla oturum açtım. O hırsız kardeşiyle o gün +49 numarası üzerinden görüştü, kendisi almanya'da. Ne yapsam whatsapp'tan o gün ve saatte yapılan mesaj ve aramaları talep edebilirim. Yoksa savcılık ya da mahkeme mi talep eder sadece? Bu elimdekiler bir delil olur mu? Gerçekten konu açtığım için rahatsızlık verdiysem hakkınızı helal edin. İyi akşamlar

    Önceki konum : https://www.r10.net/sorum-var/399160...e-ne-olur.html






  • Kabul Edilen Cevap
    • MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Abi dosyada hırsızın adli sicil kaydı var. 1c 3t falan yazıyor alt kısımda da 1500 tl ap ytl falan suçları yazıyor ama anlamıyorum çok tuhaf yazıyor. Adam herhalde artık gelir halasının numarasını vermiş, mahkeme yakalama kararı çıkarıyor 20 kasım'da, 30 kasımda yakalanıp ifadesini savcılığa verip serbest kalıyor hayret. Umarım mahkemeye gelir. Başkasının hattı takılmış olsaydı. Btk sadece iki günün raporunda 29 ağustos ve 30 ağustos mu yazardı sence abi. Niye sonraki günlerinki yok.
      Btk ya sadece 29-30 Ağustos günlerinde telefonun durumu sorulmuştur belki onu bilemeyiz. Sen imei numarasından telefonla ilgili bir önlem alınmış mı onu sor adliyede, savcılığa mı soracasın, mahkemeye mi soracaksın bilemiyorum ama onu bir öğren sen. Benim telefonum aktif olduğunda telefonumun bulunma ihtimali varmı böyle bir yazışma vs oldumu btk ile veya başka bir kurum ile diye onu öğren.

      Haydi iyi geceler geç oldu ihtiyar adamım ben yatmam lazım birazcık.
  • 16-02-2024, 23:50:28
    #2
    Bişey anlamadım
  • 17-02-2024, 01:14:25
    #3
    Drwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bişey anlamadım
    Hocam yanlış anlattım. Şimdi konuyu güncelledim. Eski konunun linkini koydum. İddianamemde şahsi teşhis ettiğim için kamu davası açmışlar. Şüpheli suçu işlemiş demiş savcılık. Ama buradaki herkes sadece ondan ceza yediremezsin beraat falan alırsın diyorlar. Ben de bu konuda bulunan görselleri mahkemede hakime sunsam inanır mı
  • 17-02-2024, 01:50:46
    #4
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlattım. Şimdi konuyu güncelledim. Eski konunun linkini koydum. İddianamemde şahsi teşhis ettiğim için kamu davası açmışlar. Şüpheli suçu işlemiş demiş savcılık. Ama buradaki herkes sadece ondan ceza yediremezsin beraat falan alırsın diyorlar. Ben de bu konuda bulunan görselleri mahkemede hakime sunsam inanır mı
    Bak senden telefonu zorla alsa konu yağmaya girer ki en az 10 yıl içeride yatar bu kişi. Ama savcılık bile açıktan hırsızlığa sokmuş konuyu ki sadece bu suçtan cezaevine adam atmazlar.

    Şu olabilir şüpheli hakkında daha önceden başka bir olaydan dolayı HAGB kararı verilmiştir, onun süresi bitmeden bu suçu işlemiştir o zaman cezaevine girme durumu olabilir. 33 sene bu işlerle uğraştım her mesaj atana bir şeyler ispat etmene gerek yok. Buradakiler şahıs idam edilecek, asılacak dese ne yazar demese ne yazar. Ben sana işin içinde yıllarca çalışmış birisi olarak olabilecekleri söylüyorum. Sen malını alabildin mi şahıstan onun peşine koş.
  • 17-02-2024, 01:55:07
    #5
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak senden telefonu zorla alsa konu yağmaya girer ki en az 10 yıl içeride yatar bu kişi. Ama savcılık bile açıktan hırsızlığa sokmuş konuyu ki sadece bu suçtan cezaevine adam atmazlar.

    Şu olabilir şüpheli hakkında daha önceden başka bir olaydan dolayı HAGB kararı verilmiştir, onun süresi bitmeden bu suçu işlemiştir o zaman cezaevine girme durumu olabilir. 33 sene bu işlerle uğraştım her mesaj atana bir şeyler ispat etmene gerek yok. Buradakiler şahıs idam edilecek, asılacak dese ne yazar demese ne yazar. Ben sana işin içinde yıllarca çalışmış birisi olarak olabilecekleri söylüyorum. Sen malını alabildin mi şahıstan onun peşine koş.
    Doğrudur abi, alamadım bu arada. Alabilsem hiç bu kadar tantana yapmazdım zaten. Adam ya kırıp atmış ya da hiç hat takmamış. Peki ben ne yaparsam telefonu ya da parayı alabilirim biliyor musun abi?
  • 17-02-2024, 01:57:48
    #6
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur abi, alamadım bu arada. Alabilsem hiç bu kadar tantana yapmazdım zaten. Adam ya kırıp atmış ya da hiç hat takmamış. Peki ben ne yaparsam telefonu ya da parayı alabilirim biliyor musun abi?
    Telefonun faturası ile birlikte (İmei lazım olacak) savcılığa şikayet dilekçesi vereceksin bu dosyayla alakalı yada mahkemede faturayı ibraz edeceksin btk dan dı sanırım imei ile ilgili çalışma yapıyorlar, akabinde telefon aktif olduğunda el konuluyordu sanırım.

    Parayıda ailesinden alabilirsin belki ama oda şahıs yakalanırsa (şikayetten vazgeç diye parayı verme ihtimalleri var), yakalanmazsa kimse senin yüzüne bakmaz sanırım.
  • 17-02-2024, 02:04:07
    #7
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun faturası ile birlikte (İmei lazım olacak) savcılığa şikayet dilekçesi vereceksin bu dosyayla alakalı yada mahkemede faturayı ibraz edeceksin btk dan dı sanırım imei ile ilgili çalışma yapıyorlar, akabinde telefon aktif olduğunda el konuluyordu sanırım.

    Parayıda ailesinden alabilirsin belki ama oda şahıs yakalanırsa (şikayetten vazgeç diye parayı verme ihtimalleri var), yakalanmazsa kimse senin yüzüne bakmaz sanırım.
    Abi ilk dediğini yaptım hepsiburada'dan faturasını verdim. Btk 29-30 ağustos günü kayıtlarını çıkarmış orada da benim numaram var. Başka numara yok adam takmamış gibi. Aile meselesine gelince ana baba ölü kardeşi almanya'da, ifadesini verirken bile mahkeme yakalama kararı çıkarıp öyle almış gitmiş halasının numarasını vermiş benim numaram yok demiş. Yakalanır mahkemeye gelirse bir şey değişir mi yine de.
  • 17-02-2024, 02:09:16
    #8
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi ilk dediğini yaptım hepsiburada'dan faturasını verdim. Btk 29-30 ağustos günü kayıtlarını çıkarmış orada da benim numaram var. Başka numara yok adam takmamış gibi. Aile meselesine gelince ana baba ölü kardeşi almanya'da, ifadesini verirken bile mahkeme yakalama kararı çıkarıp öyle almış gitmiş halasının numarasını vermiş benim numaram yok demiş. Yakalanır mahkemeye gelirse bir şey değişir mi yine de.
    Yakalanırsa tutuklanma durumu var (1-2 mahkeme yatabilir) ama öyle ahım şahım bir ceza almaz ancak önceki dosyalarından patlayan olursa o zaman içeri girer sırayla hepsinin cezasını yatar. Senin hattı takmasına gerek yok telefona başka bir hat taksa da telefon aktif olduğunda kimdeyse o telefon şahış alınır işlem başlar.
  • 17-02-2024, 02:20:54
    #9
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakalanırsa tutuklanma durumu var (1-2 mahkeme yatabilir) ama öyle ahım şahım bir ceza almaz ancak önceki dosyalarından patlayan olursa o zaman içeri girer sırayla hepsinin cezasını yatar. Senin hattı takmasına gerek yok telefona başka bir hat taksa da telefon aktif olduğunda kimdeyse o telefon şahış alınır işlem başlar.
    Abi dosyada hırsızın adli sicil kaydı var. 1c 3t falan yazıyor alt kısımda da 1500 tl ap ytl falan suçları yazıyor ama anlamıyorum çok tuhaf yazıyor. Adam herhalde artık gelir halasının numarasını vermiş, mahkeme yakalama kararı çıkarıyor 20 kasım'da, 30 kasımda yakalanıp ifadesini savcılığa verip serbest kalıyor hayret. Umarım mahkemeye gelir. Başkasının hattı takılmış olsaydı. Btk sadece iki günün raporunda 29 ağustos ve 30 ağustos mu yazardı sence abi. Niye sonraki günlerinki yok.