Hocam yanlış anlattım. Şimdi konuyu güncelledim. Eski konunun linkini koydum. İddianamemde şahsi teşhis ettiğim için kamu davası açmışlar. Şüpheli suçu işlemiş demiş savcılık. Ama buradaki herkes sadece ondan ceza yediremezsin beraat falan alırsın diyorlar. Ben de bu konuda bulunan görselleri mahkemede hakime sunsam inanır mı