Abi ilk dediğini yaptım hepsiburada'dan faturasını verdim. Btk 29-30 ağustos günü kayıtlarını çıkarmış orada da benim numaram var. Başka numara yok adam takmamış gibi. Aile meselesine gelince ana baba ölü kardeşi almanya'da, ifadesini verirken bile mahkeme yakalama kararı çıkarıp öyle almış gitmiş halasının numarasını vermiş benim numaram yok demiş. Yakalanır mahkemeye gelirse bir şey değişir mi yine de.
Yakalanırsa tutuklanma durumu var (1-2 mahkeme yatabilir) ama öyle ahım şahım bir ceza almaz ancak önceki dosyalarından patlayan olursa o zaman içeri girer sırayla hepsinin cezasını yatar. Senin hattı takmasına gerek yok telefona başka bir hat taksa da telefon aktif olduğunda kimdeyse o telefon şahış alınır işlem başlar.