MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur abi, alamadım bu arada. Alabilsem hiç bu kadar tantana yapmazdım zaten. Adam ya kırıp atmış ya da hiç hat takmamış. Peki ben ne yaparsam telefonu ya da parayı alabilirim biliyor musun abi?
Telefonun faturası ile birlikte (İmei lazım olacak) savcılığa şikayet dilekçesi vereceksin bu dosyayla alakalı yada mahkemede faturayı ibraz edeceksin btk dan dı sanırım imei ile ilgili çalışma yapıyorlar, akabinde telefon aktif olduğunda el konuluyordu sanırım.

Parayıda ailesinden alabilirsin belki ama oda şahıs yakalanırsa (şikayetten vazgeç diye parayı verme ihtimalleri var), yakalanmazsa kimse senin yüzüne bakmaz sanırım.