Yakalanırsa tutuklanma durumu var (1-2 mahkeme yatabilir) ama öyle ahım şahım bir ceza almaz ancak önceki dosyalarından patlayan olursa o zaman içeri girer sırayla hepsinin cezasını yatar. Senin hattı takmasına gerek yok telefona başka bir hat taksa da telefon aktif olduğunda kimdeyse o telefon şahış alınır işlem başlar.
Abi dosyada hırsızın adli sicil kaydı var. 1c 3t falan yazıyor alt kısımda da 1500 tl ap ytl falan suçları yazıyor ama anlamıyorum çok tuhaf yazıyor. Adam herhalde artık gelir halasının numarasını vermiş, mahkeme yakalama kararı çıkarıyor 20 kasım'da, 30 kasımda yakalanıp ifadesini savcılığa verip serbest kalıyor hayret. Umarım mahkemeye gelir. Başkasının hattı takılmış olsaydı. Btk sadece iki günün raporunda 29 ağustos ve 30 ağustos mu yazardı sence abi. Niye sonraki günlerinki yok.