Herkese tekrar selam, rahatsızlık için özür dilerim. Davama sadece teşhis ile inandıramazsın dediniz ya aklıma bir iki şey geldi. O hırsız kardeşinin Facebook profilini bana gösterip whatsapp'ım üstümden konuşmuştu. Ben o sıra çalındığı gün Facebook'tan kardeşine yazıp engel yedim. İkincisi türk telekom'dan hattımdan interneti kullanıp sms alınamayıp mail gelmişti çünkü hırsız telefonu kapatmıştı. Üçüncüsü whatsapp da 5 eylül'den beri yedek telefonumla oturum açtım. O hırsız kardeşiyle o gün +49 numarası üzerinden görüştü, kendisi almanya'da. Ne yapsam whatsapp'tan o gün ve saatte yapılan mesaj ve aramaları talep edebilirim. Yoksa savcılık ya da mahkeme mi talep eder sadece? Bu elimdekiler bir delil olur mu? Gerçekten konu açtığım için rahatsızlık verdiysem hakkınızı helal edin. İyi akşamlar

Önceki konum : https://www.r10.net/sorum-var/399160...e-ne-olur.html