• 31-01-2024, 14:32:57
    #1
    Davay davay 🌹
    Merhaba, iPhone 14 pro max kullanıcısıyım, telefon sürümü güncel, genel olarak tüm ayarlar normal olmasına rağmen mail bildirimleri uzun zamandır ekrana düşmüyor, gerek kilit ekranı gerek açıkken bildirimler maalesef gelmiyor. Yeni yaşadığım bir durum değil uzun zamandır böyleydi, izinler vs her şey normal gözüküyor.

    Sorun yaşayan var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhaba, iPhone 14 pro max kullanıcısıyım, telefon sürümü güncel, genel olarak tüm ayarlar normal olmasına rağmen mail bildirimleri uzun zamandır ekrana düşmüyor, gerek kilit ekranı gerek açıkken bildirimler maalesef gelmiyor. Yeni yaşadığım bir durum değil uzun zamandır böyleydi, izinler vs her şey normal gözüküyor.

      Sorun yaşayan var mı?
      ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      14 Pro ve 14 Pro max 2 cihazım var banada gelmiyor uzun süredir, bir süre sonra insan alışıyor. Sorgulamamaya başladım.
      Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı
      Arkadaşlar çözümü paylaşıyorum;

      Öncelikle iPhone’unuzda ayarlar kısmına girin. Daha sonrasında mail uygulamasını seçin. En üstten 2.sırada bildirimler var buna tıklayarak, bildirimleri özelleştir seçeneğini seçin. Hesaplar kısmındaki uyarılar ve işaretler seçenekleri aktif halde olacak. Bunları aktif ettikten sonra bir geri gelip anımsat seçeneğini seçin buradaki uyarılar ve işaretler seçeneğinide aktif edin mail alabileceksiniz.
  • 31-01-2024, 14:34:38
    #2
    iPhone 14 pro max kullanıcısıyım senelerdir iPhone kullanıyorum fakat 1 kez bile iPhone’un kendi mail uygulamasından bildirim geldiğini görmedim.
  • 31-01-2024, 14:35:13
    #3
    14 Pro ve 14 Pro max 2 cihazım var banada gelmiyor uzun süredir, bir süre sonra insan alışıyor. Sorgulamamaya başladım.
  • 31-01-2024, 14:35:27
    #4
    Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı
  • 31-01-2024, 14:35:55
    #5
    Davay davay 🌹
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 14 pro max kullanıcısıyım senelerdir iPhone kullanıyorum fakat 1 kez bile iPhone’un kendi mail uygulamasından bildirim geldiğini görmedim.
    Hangi uygulamayı kullanıyorsun?

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı
    Bende yıllardır böyle kullanıyorum bugün bir düşündüm sorgulayım dedim. Gmail uygulamasında da açık ondada geldiğini görmedim.
  • 31-01-2024, 14:37:19
    #6
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi uygulamayı kullanıyorsun?
    Alternatif uygulama kullanmıyorum. Sırf bu yüzden gmail kullanıyorum bir yere kayıt olurken mail iletirken icloud mail vermiyorum.
  • 31-01-2024, 14:37:30
    #7
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi uygulamayı kullanıyorsun?



    Bende yıllardır böyle kullanıyorum bugün bir düşündüm sorgulayım dedim. Gmail uygulamasında da açık ondada geldiğini görmedim.
    Hahah Gmailden gelmesi gerekiyor aslında
  • 31-01-2024, 14:40:55
    #8
    @Erhan; siz söyleyince dikkatli baktım karıştırdım biraz sanırım çözdüm.

  • 31-01-2024, 14:46:58
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, iPhone 14 pro max kullanıcısıyım, telefon sürümü güncel, genel olarak tüm ayarlar normal olmasına rağmen mail bildirimleri uzun zamandır ekrana düşmüyor, gerek kilit ekranı gerek açıkken bildirimler maalesef gelmiyor. Yeni yaşadığım bir durum değil uzun zamandır böyleydi, izinler vs her şey normal gözüküyor.

    Sorun yaşayan var mı?
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 Pro ve 14 Pro max 2 cihazım var banada gelmiyor uzun süredir, bir süre sonra insan alışıyor. Sorgulamamaya başladım.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı
    Arkadaşlar çözümü paylaşıyorum;

    Öncelikle iPhone’unuzda ayarlar kısmına girin. Daha sonrasında mail uygulamasını seçin. En üstten 2.sırada bildirimler var buna tıklayarak, bildirimleri özelleştir seçeneğini seçin. Hesaplar kısmındaki uyarılar ve işaretler seçenekleri aktif halde olacak. Bunları aktif ettikten sonra bir geri gelip anımsat seçeneğini seçin buradaki uyarılar ve işaretler seçeneğinide aktif edin mail alabileceksiniz.