Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, iPhone 14 pro max kullanıcısıyım, telefon sürümü güncel, genel olarak tüm ayarlar normal olmasına rağmen mail bildirimleri uzun zamandır ekrana düşmüyor, gerek kilit ekranı gerek açıkken bildirimler maalesef gelmiyor. Yeni yaşadığım bir durum değil uzun zamandır böyleydi, izinler vs her şey normal gözüküyor.

Sorun yaşayan var mı?
ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 Pro ve 14 Pro max 2 cihazım var banada gelmiyor uzun süredir, bir süre sonra insan alışıyor. Sorgulamamaya başladım.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı
Arkadaşlar çözümü paylaşıyorum;

Öncelikle iPhone’unuzda ayarlar kısmına girin. Daha sonrasında mail uygulamasını seçin. En üstten 2.sırada bildirimler var buna tıklayarak, bildirimleri özelleştir seçeneğini seçin. Hesaplar kısmındaki uyarılar ve işaretler seçenekleri aktif halde olacak. Bunları aktif ettikten sonra bir geri gelip anımsat seçeneğini seçin buradaki uyarılar ve işaretler seçeneğinide aktif edin mail alabileceksiniz.