Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhaba, iPhone 14 pro max kullanıcısıyım, telefon sürümü güncel, genel olarak tüm ayarlar normal olmasına rağmen mail bildirimleri uzun zamandır ekrana düşmüyor, gerek kilit ekranı gerek açıkken bildirimler maalesef gelmiyor. Yeni yaşadığım bir durum değil uzun zamandır böyleydi, izinler vs her şey normal gözüküyor.
Sorun yaşayan var mı?
14 Pro ve 14 Pro max 2 cihazım var banada gelmiyor uzun süredir, bir süre sonra insan alışıyor. Sorgulamamaya başladım.
Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın

Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı
Arkadaşlar çözümü paylaşıyorum;
Öncelikle iPhoneunuzda ayarlar kısmına girin. Daha sonrasında mail uygulamasını seçin. En üstten 2.sırada bildirimler var buna tıklayarak, bildirimleri özelleştir seçeneğini seçin. Hesaplar kısmındaki uyarılar ve işaretler seçenekleri aktif halde olacak. Bunları aktif ettikten sonra bir geri gelip anımsat seçeneğini seçin buradaki uyarılar ve işaretler seçeneğinide aktif edin mail alabileceksiniz.