Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı