Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi uygulamayı kullanıyorsun?



Bende yıllardır böyle kullanıyorum bugün bir düşündüm sorgulayım dedim. Gmail uygulamasında da açık ondada geldiğini görmedim.
Hahah Gmailden gelmesi gerekiyor aslında