onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 14 pro max kullanıcısıyım senelerdir iPhone kullanıyorum fakat 1 kez bile iPhone’un kendi mail uygulamasından bildirim geldiğini görmedim.
Hangi uygulamayı kullanıyorsun?

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı
Bende yıllardır böyle kullanıyorum bugün bir düşündüm sorgulayım dedim. Gmail uygulamasında da açık ondada geldiğini görmedim.