iPhone 14 pro max kullanıcısıyım senelerdir iPhone kullanıyorum fakat 1 kez bile iPhoneun kendi mail uygulamasından bildirim geldiğini görmedim.
Hangi uygulamayı kullanıyorsun?
Apple'ın kendi uygulaması ise sorunu kendinizde aramayın

Ben de sırf bu sorundan ötürü gmail indirmiştim. Bazen arkaplanda çalışmıyor bile mail uygulaması, girince geliyor mailler. Bu arada iPhone 6, 6S ve 8 cihazlarında denendi onaylandı
Bende yıllardır böyle kullanıyorum bugün bir düşündüm sorgulayım dedim. Gmail uygulamasında da açık ondada geldiğini görmedim.