Merhaba, iPhone 14 pro max kullanıcısıyım, telefon sürümü güncel, genel olarak tüm ayarlar normal olmasına rağmen mail bildirimleri uzun zamandır ekrana düşmüyor, gerek kilit ekranı gerek açıkken bildirimler maalesef gelmiyor. Yeni yaşadığım bir durum değil uzun zamandır böyleydi, izinler vs her şey normal gözüküyor.
Sorun yaşayan var mı?