R10.net gibi bir platform kurulur mu?
31
●1.454
- 24-01-2024, 05:02:27Mesele R10'u kopyalamak ya da daha özelliklisini yapmak değil arkadaşlar bunu yapmak basit bir olay. Mesele buradaki kaliteyi yakalamak, bu aile ortamının, prestijin bir arada olması. Bunu da kimsenin yapabileceğini sanmıyorum burası senelerin bilgi birikimi, emeği, çabası, ekip gücü. Kaldı ki alan mı yok neden webmaster forumu ? Pek çok kişinin ekmek yediği yer senelerce burası oldu.. Aksi bir girişimde bulunmak sadece ihanet. Bu da insana yakışmaz.
- 24-01-2024, 06:31:42Güzel bir ekip lazım.2 yazılımcı,2 tasarımcı,içerik ekleyici, çekilişler yaparak üye çekilir, foruma çok kural olmazsa kullanıcılar özgürce takılır
- 24-01-2024, 09:57:17Kurmak mesele değil, kitleyi yakalayabilmek mesele. Forum kültürü kalmadı artık birde. Hali hazırda işleyen bir sistem varken insanlar alternatiflerle zaman kaybetmek istemiyor. r10 forum alanında son kale diye düşünüyorum. Ancak havuz sistemli yenilikçi bir freelancer platformu kurulabilir.
- 24-01-2024, 11:00:47Günümüz şartlarında forumlar pek aktif kullanılmıyor. R10.net forumdan çok bir freelancer platformu olduğu için bu kadar aktiflik mevcut. Bugün bu kadar aktif kullanıcı varken yarın ne olur bilemem ancak bir ticaret forumu dahi kursanız hali hazırda oturmuş bir sisteme rakip olmak hiç kolay olmayacaktır. Önce sisteminizi kusursuz hale getirmeli sonra kullanıcı çekmeye başlamalısınız aksi halde kurduğunuz forumdaki en ufak hata kullanıcıları r10.net'e geri döndürecektir.ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük yatırımlarla bile bunu sağlamaya çalışmanın pek mantıklı olduğunu düşünmüyorum çünkü insanlarda forum kültürünün yavaş yavaş yok olması, hali hazırda yıllardır hizmet veren rakiplerin var olmasından dolayı risk çok fazla. - 24-01-2024, 11:18:53hocam burası artık tutmuş, inanın şu an x bir sebeple Coşkun bey burayı kapasa ya da satsa bence o bile sıfırdan forum kurmaz, tahminim bu

