• 24-01-2024, 03:15:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    HERKESE hayırlı sabahlar ☺️ gerçi gecenin 3'ü saat

    Hocalarım sizce r10 gibi bir forum sitesi kurulabilir mi? Sizce daha iyisi gelebilir mi? Veya var mıdır?

    İnsanlar milyon veya yüzbin yatırım yapıp böyle ve daha iyi bir forum sitesi sizce açabilirler mi?

    Bence evet. Şahsen param olsa, @Coşkun Çetin; abiye rakip olmak isterdim

    Büyüklerimin ellerinden öperim.

    Hayırlı bol işler...
  • 24-01-2024, 03:17:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kısa ve net: hayır.
  • 24-01-2024, 03:17:12
    #3
    Çok forun kurulur ancak çoğu r10 gibi bir aktifliğe ulaşamaz hocam bence.
  • 24-01-2024, 03:18:18
    #4
    normalde rakip olunur derdim ama forum sistemi artık bitti şuan ayakta duran bir r10 var adam akıllı onun dışında farklı sektörlerde rakip olayı çok mantıklı buluyorum ama forum işin içine girince maalesef imkansız r10 bile zamanla aktifliğini düşürürken yeniden acıp tutturmak mucize olur gibi
  • 24-01-2024, 03:19:57
    #5
    Hocam bence boş etiket atmayın
  • 24-01-2024, 03:20:40
    #6
    Kurulabilir. Bakın bir sitede aranan en çok güzel şeyi kolaylık sadelik ve özelleştirilmesi her zaman gelişmesi gerekir. Bakın sahibinden e kolay arayüz her şey kolay bulunuyor tekelci. Bak r10da aynı forum olarak tekel rölü oynuyor. Sitede aktiflik böyle kazanılır. R10dan havadan gelmedi bu aktiflik çalışma azim özelleştirme ve sadelikten geliyor.
  • 24-01-2024, 03:21:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cloudman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde rakip olunur derdim ama forum sistemi artık bitti şuan ayakta duran bir r10 var adam akıllı onun dışında farklı sektörlerde rakip olayı çok mantıklı buluyorum ama forum işin içine girince maalesef imkansız r10 bile zamanla aktifliğini düşürürken yeniden acıp tutturmak mucize olur gibi
    Aslında haklısınız, r10 aktifligi eskisi gibi değil.
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa ve net: hayır.
    Bence hayır değil ya, belli olmaz hocam.
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok forun kurulur ancak çoğu r10 gibi bir aktifliğe ulaşamaz hocam bence.
    Aslında bilemiyorum, belki daha iyisi olur hocamm
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence boş etiket atmayın
    Sebep?
  • 24-01-2024, 03:22:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulabilir. Bakın bir sitede aranan en çok güzel şeyi kolaylık sadelik ve özelleştirilmesi her zaman gelişmesi gerekir. Bakın sahibinden e kolay arayüz her şey kolay bulunuyor tekelci. Bak r10da aynı forum olarak tekel rölü oynuyor. Sitede aktiflik böyle kazanılır. R10dan havadan gelmedi bu aktiflik çalışma azim özelleştirme ve sadelikten geliyor.
    Katılıyorum hocam👍
  • 24-01-2024, 03:25:14
    #9
    Kimsenin objektif yorum yapabileceğini düşünmüyorum.
    Bir çoğumuz r10 dan maddi manevi fayda sağlıyoruz, ayrıyetten forum kuralları vs O yüzden bu konu hakkında ne sağlıklı düşünebiliriz ne de düşündüğümüzü lök diye ortaya koyabiliriz
    • Venge
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.