Kimsenin objektif yorum yapabileceğini düşünmüyorum.
Bir çoğumuz r10 dan maddi manevi fayda sağlıyoruz, ayrıyetten forum kuralları vs O yüzden bu konu hakkında ne sağlıklı düşünebiliriz ne de düşündüğümüzü lök diye ortaya koyabiliriz