normalde rakip olunur derdim ama forum sistemi artık bitti şuan ayakta duran bir r10 var adam akıllı onun dışında farklı sektörlerde rakip olayı çok mantıklı buluyorum ama forum işin içine girince maalesef imkansız r10 bile zamanla aktifliğini düşürürken yeniden acıp tutturmak mucize olur gibi