HERKESE hayırlı sabahlar ☺️ gerçi gecenin 3'ü saat

Hocalarım sizce r10 gibi bir forum sitesi kurulabilir mi? Sizce daha iyisi gelebilir mi? Veya var mıdır?

İnsanlar milyon veya yüzbin yatırım yapıp böyle ve daha iyi bir forum sitesi sizce açabilirler mi?

Bence evet. Şahsen param olsa, @Coşkun Çetin; abiye rakip olmak isterdim

Büyüklerimin ellerinden öperim.

Hayırlı bol işler...