Mesele R10'u kopyalamak ya da daha özelliklisini yapmak değil arkadaşlar bunu yapmak basit bir olay. Mesele buradaki kaliteyi yakalamak, bu aile ortamının, prestijin bir arada olması. Bunu da kimsenin yapabileceğini sanmıyorum burası senelerin bilgi birikimi, emeği, çabası, ekip gücü. Kaldı ki alan mı yok neden webmaster forumu ? Pek çok kişinin ekmek yediği yer senelerce burası oldu.. Aksi bir girişimde bulunmak sadece ihanet. Bu da insana yakışmaz.