ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HERKESE hayırlı sabahlar ☺️ gerçi gecenin 3'ü saat

Hocalarım sizce r10 gibi bir forum sitesi kurulabilir mi? Sizce daha iyisi gelebilir mi? Veya var mıdır?

İnsanlar milyon veya yüzbin yatırım yapıp böyle ve daha iyi bir forum sitesi sizce açabilirler mi?

Bence evet. Şahsen param olsa, @Coşkun Çetin; abiye rakip olmak isterdim

Büyüklerimin ellerinden öperim.

Hayırlı bol işler...
Günümüz şartlarında forumlar pek aktif kullanılmıyor. R10.net forumdan çok bir freelancer platformu olduğu için bu kadar aktiflik mevcut. Bugün bu kadar aktif kullanıcı varken yarın ne olur bilemem ancak bir ticaret forumu dahi kursanız hali hazırda oturmuş bir sisteme rakip olmak hiç kolay olmayacaktır. Önce sisteminizi kusursuz hale getirmeli sonra kullanıcı çekmeye başlamalısınız aksi halde kurduğunuz forumdaki en ufak hata kullanıcıları r10.net'e geri döndürecektir.

Büyük yatırımlarla bile bunu sağlamaya çalışmanın pek mantıklı olduğunu düşünmüyorum çünkü insanlarda forum kültürünün yavaş yavaş yok olması, hali hazırda yıllardır hizmet veren rakiplerin var olmasından dolayı risk çok fazla.