Şuanki sistemden 10 kat kalitelisini kursalar nolacak? zamanında r10a çok rakip çıktı. Hepimiz gittik sövdük geri geldik. Kurarlarsa gideriz söveriz bu kadar basit. R10 ırkçısıyım heralde bende ((: