Kurmak mesele değil, kitleyi yakalayabilmek mesele. Forum kültürü kalmadı artık birde. Hali hazırda işleyen bir sistem varken insanlar alternatiflerle zaman kaybetmek istemiyor. r10 forum alanında son kale diye düşünüyorum. Ancak havuz sistemli yenilikçi bir freelancer platformu kurulabilir.