• 13-01-2024, 15:30:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Başta @Coşkun Çetin; olmak üzere;
    Tüm burada çalışan Gönüllü Moderatörlerimizden toplum içinde özür diliyorum. Kendimi savunmak ya da haklı haksızı aramak gibi bir niyetim yok. Bu sadece bir özür mesajıdır. Ve burada olan tüm üyelere eşit davranıldığından emin olabilirsiniz.
    Wribi olarak müşterilerimizin çoğunluğu burda olduğu için bir nevi telaş ve korku hissi hile amatörce hareketlerde bulundum.

    Aynı şekilde konu içerisinde tartıştığım üyelerden de zamanınızı çaldıysam ya da kırıcı konuştuysam özür dilerim.
    Tekrarının olmayacağından emin olabilirsiniz.

    Herkese iyi forumlar.
  • 13-01-2024, 15:37:02
    #2
    Olay neydi
  • 13-01-2024, 15:38:59
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay neydi
    https://www.r10.net/sorum-var/395250...sorum-var.html
  • 13-01-2024, 15:40:08
    #4
    Bol kazançlar hocam.
  • 13-01-2024, 15:41:02
    #5
    @Coşkun Çetin; hocanın bu mesajınızdan sonra bir aylık cezanızda indirim yapacağını düşünmüyorum maalesef
    • instacold
    instacold bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-01-2024, 15:45:24
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun Çetin; hocanın bu mesajınızdan sonra bir aylık cezanızda indirim yapacağını düşünmüyorum maalesef
    Özür konusunu bile baltalayanlar var yuh artık.
  • 13-01-2024, 15:46:37
    #7
    Kurumsal PLUS
    Önemli olan hata yapmak değil hata yaptığının farkında olmak ve telafi etmeye çalışmaktır, güzel hareket 👏👏
  • 13-01-2024, 15:48:19
    #8
    Üyenin üstüne gereksiz gidildiğini düşünüyorum, sonuçta sistemde kurumsal üyeliği gitmiş, haklı olarak konu açılmış. Siz bir ürün aldığınızda bir sıkıntı yaşadığınızda peşine düşmüyor musunuz
  • 13-01-2024, 15:48:36
    #9
    ticaret yapmadığım için bu konulara girmek istemiyorum ama mağduriyetleri gidermek özür dilemekten daha önemli.eğer dediğiniz gibi firmayı başkasından aldığınızı ispat ederseniz zaten özrünüzü kabul ederler diye düşünüyorum.her ne kadar olumsuz yorumlar yazsanızda mağduriyetler giderilirse size bir fırsart daha verirler.yeterki siz iyi niyetli olun. bir dahada böyle gaza gelip her aklınıza geleni yazmamaya dikkat edin.ticaret yapmasam bile bu tarz olayları okuyunca içim sıkılıyor. şikayet kategorisini hususi olarak görmeyeyim diye filtrelemiştim.