Konu
R10 Yönetiminden özür dilerim.
13-01-2024, 15:41:02
#5
Misafir
@
Coşkun Çetin
; hocanın bu mesajınızdan sonra bir aylık cezanızda indirim yapacağını düşünmüyorum maalesef