Konu
R10 Yönetiminden özür dilerim.
13-01-2024, 15:48:19
#8
IkReklam
Üyenin üstüne gereksiz gidildiğini düşünüyorum, sonuçta sistemde kurumsal üyeliği gitmiş, haklı olarak konu açılmış. Siz bir ürün aldığınızda bir sıkıntı yaşadığınızda peşine düşmüyor musunuz