Üyenin üstüne gereksiz gidildiğini düşünüyorum, sonuçta sistemde kurumsal üyeliği gitmiş, haklı olarak konu açılmış. Siz bir ürün aldığınızda bir sıkıntı yaşadığınızda peşine düşmüyor musunuz