Konu
R10 Yönetiminden özür dilerim.
13-01-2024, 15:46:37
#7
MaliMevzuat
Kurumsal PLUS
Önemli olan hata yapmak değil hata yaptığının farkında olmak ve telafi etmeye çalışmaktır, güzel hareket 👏👏