Başta
@Coşkun Çetin; olmak üzere;
Tüm burada çalışan
Gönüllü Moderatörlerimizden toplum içinde özür diliyorum. Kendimi savunmak ya da haklı haksızı aramak gibi bir niyetim yok. Bu sadece bir özür mesajıdır. Ve burada olan tüm üyelere eşit davranıldığından emin olabilirsiniz.
Wribi olarak müşterilerimizin çoğunluğu burda olduğu için bir nevi telaş ve korku hissi hile amatörce hareketlerde bulundum.
Aynı şekilde konu içerisinde tartıştığım üyelerden de zamanınızı çaldıysam ya da kırıcı konuştuysam özür dilerim.
Tekrarının olmayacağından emin olabilirsiniz.
Herkese iyi forumlar.