Konu
R10 Yönetiminden özür dilerim.
13-01-2024, 15:45:24
#6
peaceriver
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Coşkun Çetin
; hocanın bu mesajınızdan sonra bir aylık cezanızda indirim yapacağını düşünmüyorum maalesef
Özür konusunu bile baltalayanlar var yuh artık.