ticaret yapmadığım için bu konulara girmek istemiyorum ama mağduriyetleri gidermek özür dilemekten daha önemli.eğer dediğiniz gibi firmayı başkasından aldığınızı ispat ederseniz zaten özrünüzü kabul ederler diye düşünüyorum.her ne kadar olumsuz yorumlar yazsanızda mağduriyetler giderilirse size bir fırsart daha verirler.yeterki siz iyi niyetli olun. bir dahada böyle gaza gelip her aklınıza geleni yazmamaya dikkat edin.ticaret yapmasam bile bu tarz olayları okuyunca içim sıkılıyor. şikayet kategorisini hususi olarak görmeyeyim diye filtrelemiştim.