• 07-01-2024, 19:08:24
    #19
    burakbabursah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada duyarlık bir durum yok maalesef. Direkt yeni bulmuş gibi konu açıp biraz irdeleyince 3 ay oldu bulalı falan diyorsunuz. Bu süre zarfında kaç defa şarj ettiniz? Nerede buldunuz? Çevredeki işletmelere bilgi verdiniz mi? Polise gittiniz mi?

    Cihazın altında seri numarası var. Şimdiye kadar Apple Center'a götürebilirdiniz. Sahibini bulurlardı. Cihazın bir fotoğrafını atabilir misiniz?
    Evet bende 3 ay önce bulduğunu şimdi okudum. Niye duyar kasalım. Bizden baya baya sat gitsin dememizi istedi galiba. O yüzden duyar diye gördü.
  • 07-01-2024, 19:11:51
    #20
    Şimdi anlatılan şekilde açtım, eşleşme ekranında mail adresi kapalı şekilde çıkıyor bir iletişim bilgisi vs yok
  • 07-01-2024, 19:16:44
    #21
    öldürülmüş birinin telefonu olabilir. telefonla başka işler yapılmış atılmış olabilir. Bi yakalanırsan izah da edemezsin.
  • 07-01-2024, 20:52:25
    #22
    arkadaş güzel söylemiş apple centera götürün diye.
  • 07-01-2024, 21:34:45
    #23
    Apple mağasına götürmeniz halinde onlar sizin göremediğimiz email adresinden sahibinin iletişim bilgilerine ulaşıp teslim edebilir. Eğer gerçekten sahibine ulaştırmak istiyorsanız Apple müşteri hizmetlerini arasanız dahi size ücretsiz kargo kodu vererek sizi yönlendirirler.
  • 07-01-2024, 21:48:33
    #24
    Apple’ı aradım sahibini öğrenebilir miyiz, posta yoluyla gönderilir mi dedim. Kendileri karakola teslim dışında bir seçenek olmadığını söylediler. Çünkü sahibi bilgi paylaşamı yapmamış kayıp cihazla. Ben de poliste hiçbir şey yapılmayacağını biliyorum. Bu nedenle cihaz parça niteliğinde satlıktır. Bilginiz olsun ilgilenenler yazsın lütfen 😊
  • 08-01-2024, 01:07:28
    #25
    hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple’ı aradım sahibini öğrenebilir miyiz, posta yoluyla gönderilir mi dedim. Kendileri karakola teslim dışında bir seçenek olmadığını söylediler. Çünkü sahibi bilgi paylaşamı yapmamış kayıp cihazla. Ben de poliste hiçbir şey yapılmayacağını biliyorum. Bu nedenle cihaz parça niteliğinde satlıktır. Bilginiz olsun ilgilenenler yazsın lütfen 😊

    tüm yolları denemişsiniz hocam. Millet ara tut et deyip sallamış ancak siz arayıp "hurafeleri" ortaya çıkardınız. polis konusunda tam olarak öyle değil ama o cihazın polis imeisine ulaşamayacağı için (şifresi olduğu için) yıllarca bir depoda bomboş şekilde duracak. IMEI adresi görülüyor ise arkasında v.s o zaman hemen bulurlar ancak IMEI yoksa geriye kalan hiç bir kod polisin umurunda olmaz. Her şey IMEI ile başlar IMEI ile biter bu kadar basittir. Devlet emniyet teşkilatında apple cihazın arkasında yazan bilmem ne koduna kadar tutsa emin olun ne server yeter ne sistem. Uyap kullandım ben yıllarca emniyet ile entegre etmek bile yıllar aldı.

    IMEI görünüyorsa götürün teslim edin sahibini bulurlar. Sahibi de sizi bulur çünkü ifadeniz alınacak mutlaka.
    IMEI görünmüyor ise bir depoda bekleme ihtimali "yüksek" tercih sizin.
  • 08-01-2024, 04:31:53
    #26
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm yolları denemişsiniz hocam. Millet ara tut et deyip sallamış ancak siz arayıp "hurafeleri" ortaya çıkardınız. polis konusunda tam olarak öyle değil ama o cihazın polis imeisine ulaşamayacağı için (şifresi olduğu için) yıllarca bir depoda bomboş şekilde duracak. IMEI adresi görülüyor ise arkasında v.s o zaman hemen bulurlar ancak IMEI yoksa geriye kalan hiç bir kod polisin umurunda olmaz. Her şey IMEI ile başlar IMEI ile biter bu kadar basittir. Devlet emniyet teşkilatında apple cihazın arkasında yazan bilmem ne koduna kadar tutsa emin olun ne server yeter ne sistem. Uyap kullandım ben yıllarca emniyet ile entegre etmek bile yıllar aldı.

    IMEI görünüyorsa götürün teslim edin sahibini bulurlar. Sahibi de sizi bulur çünkü ifadeniz alınacak mutlaka.
    IMEI görünmüyor ise bir depoda bekleme ihtimali "yüksek" tercih sizin.
    imei sadece cellular ve ultra modellerde var baz modellerde yok hocam. Ya cihaz sahibinin cihazı kayıp moduna almasını bekleyecek yada durumu apple’a bildirecek. Apple’ın keyfi gelirse bulur cihaz sahibini. Ancak bahsi geçen konudaki cihaz modelinde imei olmadığı için yazdığım seçeneklerden başka bir seçeneği yok
  • 08-01-2024, 04:35:22
    #27
    Platin üye
    Deniz ile alakalı mal bulanındır diye bir kanun mevcut.
    Sahibi yoksa sizindir yasal olarak
    (öyle biliyorum tabi bir filmde geçmişti siz yine bir avukattan teyit alında ne olur ne olmaz)