hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple’ı aradım sahibini öğrenebilir miyiz, posta yoluyla gönderilir mi dedim. Kendileri karakola teslim dışında bir seçenek olmadığını söylediler. Çünkü sahibi bilgi paylaşamı yapmamış kayıp cihazla. Ben de poliste hiçbir şey yapılmayacağını biliyorum. Bu nedenle cihaz parça niteliğinde satlıktır. Bilginiz olsun ilgilenenler yazsın lütfen 😊

tüm yolları denemişsiniz hocam. Millet ara tut et deyip sallamış ancak siz arayıp "hurafeleri" ortaya çıkardınız. polis konusunda tam olarak öyle değil ama o cihazın polis imeisine ulaşamayacağı için (şifresi olduğu için) yıllarca bir depoda bomboş şekilde duracak. IMEI adresi görülüyor ise arkasında v.s o zaman hemen bulurlar ancak IMEI yoksa geriye kalan hiç bir kod polisin umurunda olmaz. Her şey IMEI ile başlar IMEI ile biter bu kadar basittir. Devlet emniyet teşkilatında apple cihazın arkasında yazan bilmem ne koduna kadar tutsa emin olun ne server yeter ne sistem. Uyap kullandım ben yıllarca emniyet ile entegre etmek bile yıllar aldı.

IMEI görünüyorsa götürün teslim edin sahibini bulurlar. Sahibi de sizi bulur çünkü ifadeniz alınacak mutlaka.
IMEI görünmüyor ise bir depoda bekleme ihtimali "yüksek" tercih sizin.