• 07-01-2024, 18:48:10
    #10
    Biz bulalı 3 ay oluyor hocam, denizde daha önce altın yüzük, kolye ve pırlantada bulduk, eğer @Kriptoufuk; hocamın dediği gibi ekranda sahibinin numarası çıkarsa neden ulaşmayalım elbette ulaşıp göndermeye çalışırım. Ama olmuyorsa tabiki kâr elde etmeye çalışırım. Herkesin vicdanı ile ilgili bir durum. Benim de kayıp ettiğim malı ben bulamıyorsam bir başkasının işine yarasın isterim. @orhansengun; kısaca duyar kasmayalım hocam 🙏
  • 07-01-2024, 18:50:07
    #11
    Şimdi hocam ne diyelim. Denizden babanız çıksa sizin midir diyelim 😅 Galiba biraz vicdanınızı buradan gelecek cevaplara göre rahatlatacakmışsınız gibi

    Karar size kalmış. Ama artık teknoloji gelişti ki o saat bir teknoloji harikası. Açtığınız vakit sizi bulabilme ihtimali var diye düşünüyorum. Ben birine okuturum kim ne yaparsa yapsın derseniz bile satacağınız kişi bu topa girmez.
  • 07-01-2024, 18:50:36
    #12
    hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,
    Dalış yaparken Apple Watch SE buldum kusursuz şekilde duruyor ekran açılıyor ama haliyle kitli, bunun açılamayacağını tahmin ediyorum, sahibini bulmam veya kilidini açmam mümkün mü? Bir diğer sorum ise kitli halde ne kadara satarım, forumda almak isteyen olur mu ?
    Bu soğukta nerede daldınız? Güzel bir yerse biz de keşfedelim. Ve cihazın fotoğrafını atabilir misiniz? Ne kadar süre geçmiş tahmin edebilmemiz için.
  • 07-01-2024, 18:54:36
    #13
    Hocam yukarda da yazdığım gibi, 3 ay önce bulundu, sezon boyu çekmecemizde durdu, gelip soran olur marina çevresinden diye, ne gelen ne giden, ben de bir araştırayım dedim. Sahibini bulsam gerçekten iletişim kurup, gerçekten göndereceğim, saati açtım, o şekilde bir ekran çıkmıyor.
  • 07-01-2024, 18:57:14
    #14
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi hocam ne diyelim. Denizden babanız çıksa sizin midir diyelim 😅 Galiba biraz vicdanınızı buradan gelecek cevaplara göre rahatlatacakmışsınız gibi

    Karar size kalmış. Ama artık teknoloji gelişti ki o saat bir teknoloji harikası. Açtığınız vakit sizi bulabilme ihtimali var diye düşünüyorum. Ben birine okuturum kim ne yaparsa yapsın derseniz bile satacağınız kişi bu topa girmez.
    Herkes duyar kasmaya geldi gerçekten, ben sanki sahibini aramıyorum nasıl okuturum diye sordum. Arkadaşlar gerçekten sahibini bulursam her yolu denerim, turist ise yurtdışına bile kargolarım. Eğer sahibi etkinleştirmediyse tabiki bir yolunu bulup satacağım. Herkes çok garip.
  • 07-01-2024, 19:01:35
    #15
    Muhtemelen sahibi Denizde düşürdüğünü ve bir daha ulaşamayacağını biliyordur. Bence etik açıdan çok bir sorun olacağını düşünmüyorum. Ama yine de sahibini aramada fayda var belki size karşılığını verir o kadar sudan çıkarmışsınız.
  • 07-01-2024, 19:02:18
    #16
    Eğer bulamazsanız da ben talibim
  • 07-01-2024, 19:03:19
    #17
    hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes duyar kasmaya geldi gerçekten, ben sanki sahibini aramıyorum nasıl okuturum diye sordum. Arkadaşlar gerçekten sahibini bulursam her yolu denerim, turist ise yurtdışına bile kargolarım. Eğer sahibi etkinleştirmediyse tabiki bir yolunu bulup satacağım. Herkes çok garip.
    Burada duyarlık bir durum yok maalesef. Direkt yeni bulmuş gibi konu açıp biraz irdeleyince 3 ay oldu bulalı falan diyorsunuz. Bu süre zarfında kaç defa şarj ettiniz? Nerede buldunuz? Çevredeki işletmelere bilgi verdiniz mi? Polise gittiniz mi?

    Cihazın altında seri numarası var. Şimdiye kadar Apple Center'a götürebilirdiniz. Sahibini bulurlardı. Cihazın bir fotoğrafını atabilir misiniz?
  • 07-01-2024, 19:06:08
    #18
    hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes duyar kasmaya geldi gerçekten, ben sanki sahibini aramıyorum nasıl okuturum diye sordum. Arkadaşlar gerçekten sahibini bulursam her yolu denerim, turist ise yurtdışına bile kargolarım. Eğer sahibi etkinleştirmediyse tabiki bir yolunu bulup satacağım. Herkes çok garip.
    Yoo, duyar niye kasayım 3 ay önce bulmuşsunuz ki bunu yorumda şimdi gördüm. Bence duyar kasılacak bir şey kalmamış artık Bu konuyu açıp ne dememizi isterseniz. Ben karar sizin dedim. Çekmeceye koyup bırakmışsınız. 3 ay sonra konu açıyorsunuz