• 07-01-2024, 18:38:48
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    Dalış yaparken Apple Watch SE buldum kusursuz şekilde duruyor ekran açılıyor ama haliyle kitli, bunun açılamayacağını tahmin ediyorum, sahibini bulmam veya kilidini açmam mümkün mü? Bir diğer sorum ise kitli halde ne kadara satarım, forumda almak isteyen olur mu ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Önce sahibine ulaşmayı denemekte fayda var hocam. Eğer ulaşamazsanız bence bir mahsuru yok kullanmanın veya satmanın.
  • 07-01-2024, 18:39:43
    #2
    se 44 mm olduğunu belirteyim
  • 07-01-2024, 18:40:01
    #3
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Polise verebilirsiniz kaybeden kişi belki başvurmuş olabilir
  • 07-01-2024, 18:41:30
    #4
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polise verebilirsiniz kaybeden kişi belki başvurmuş olabilir
    Hocam, denerim ama sonuç alamayacağımızı hepimiz az çok biliyoruz
  • 07-01-2024, 18:42:02
    #5
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Vebali sizden çıksın kafi diye düşünüyorum
  • 07-01-2024, 18:42:41
    #6
    hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,
    Dalış yaparken Apple Watch SE buldum kusursuz şekilde duruyor ekran açılıyor ama haliyle kitli, bunun açılamayacağını tahmin ediyorum, sahibini bulmam veya kilidini açmam mümkün mü? Bir diğer sorum ise kitli halde ne kadara satarım, forumda almak isteyen olur mu ?
    cihazı bluetoothu açık olan ios 11 üstü bir iphone cihazın yakınında bulundurun bir süre. Eğer kaybeden kişi kayıp modunu etkinleştirdiyse bluetoothu açık olan cihaz sayesinde anında etkileşime geçerek size kaybeden kişinin telefon numarasını vs verecektir apple watch üstünde. Ama kayıp modunu etkinleştirmediyse yasal yolları kullanmadan bireysel olarak cihaz sahibini bulmanız çok zor olacaktır hocam.

    Buna ek olarak apple watch şarjları bekleme modunda bile fazla uzun ömürlü olmayan bir pile sahip. Cihazı bulduğunuzda siz şarja takmadan cihaz açık haldeyse cihaz yeni kayıp edilmiş demektir. Kayıp modunun etkinleştirilmesi için kaybeden kişiye biraz süre tanıyabilirsiniz.
  • 07-01-2024, 18:44:34
    #7
    cihaz eşleşme kaldırmadıysa şarj edin sahibi sizi bulur 😀
  • 07-01-2024, 18:44:52
    #8
    Bence sahibine nasıl ulaşabileceğinizi tam anlamıyla merak etmiyorsunuz. Size ait olmayan bir ürün. Kazanç elde etmeye çalışmayın derim ben. Belli ki birinin kolundan düştü.
  • 07-01-2024, 18:47:27
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Слава Україні! 🇺🇦
    Önce sahibine ulaşmayı denemekte fayda var hocam. Eğer ulaşamazsanız bence bir mahsuru yok kullanmanın veya satmanın.