hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba,
Dalış yaparken Apple Watch SE buldum kusursuz şekilde duruyor ekran açılıyor ama haliyle kitli, bunun açılamayacağını tahmin ediyorum, sahibini bulmam veya kilidini açmam mümkün mü? Bir diğer sorum ise kitli halde ne kadara satarım, forumda almak isteyen olur mu ?
Bu soğukta nerede daldınız? Güzel bir yerse biz de keşfedelim. Ve cihazın fotoğrafını atabilir misiniz? Ne kadar süre geçmiş tahmin edebilmemiz için.