hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes duyar kasmaya geldi gerçekten, ben sanki sahibini aramıyorum nasıl okuturum diye sordum. Arkadaşlar gerçekten sahibini bulursam her yolu denerim, turist ise yurtdışına bile kargolarım. Eğer sahibi etkinleştirmediyse tabiki bir yolunu bulup satacağım. Herkes çok garip.
Burada duyarlık bir durum yok maalesef. Direkt yeni bulmuş gibi konu açıp biraz irdeleyince 3 ay oldu bulalı falan diyorsunuz. Bu süre zarfında kaç defa şarj ettiniz? Nerede buldunuz? Çevredeki işletmelere bilgi verdiniz mi? Polise gittiniz mi?

Cihazın altında seri numarası var. Şimdiye kadar Apple Center'a götürebilirdiniz. Sahibini bulurlardı. Cihazın bir fotoğrafını atabilir misiniz?