hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes duyar kasmaya geldi gerçekten, ben sanki sahibini aramıyorum nasıl okuturum diye sordum. Arkadaşlar gerçekten sahibini bulursam her yolu denerim, turist ise yurtdışına bile kargolarım. Eğer sahibi etkinleştirmediyse tabiki bir yolunu bulup satacağım. Herkes çok garip.
Yoo, duyar niye kasayım 3 ay önce bulmuşsunuz ki bunu yorumda şimdi gördüm. Bence duyar kasılacak bir şey kalmamış artık Bu konuyu açıp ne dememizi isterseniz. Ben karar sizin dedim. Çekmeceye koyup bırakmışsınız. 3 ay sonra konu açıyorsunuz