Biz bulalı 3 ay oluyor hocam, denizde daha önce altın yüzük, kolye ve pırlantada bulduk, eğer
@Kriptoufuk; hocamın dediği gibi ekranda sahibinin numarası çıkarsa neden ulaşmayalım elbette ulaşıp göndermeye çalışırım. Ama olmuyorsa tabiki kâr elde etmeye çalışırım. Herkesin vicdanı ile ilgili bir durum. Benim de kayıp ettiğim malı ben bulamıyorsam bir başkasının işine yarasın isterim.
@orhansengun; kısaca duyar kasmayalım hocam 🙏