Burada duyarlık bir durum yok maalesef. Direkt yeni bulmuş gibi konu açıp biraz irdeleyince 3 ay oldu bulalı falan diyorsunuz. Bu süre zarfında kaç defa şarj ettiniz? Nerede buldunuz? Çevredeki işletmelere bilgi verdiniz mi? Polise gittiniz mi?
Cihazın altında seri numarası var. Şimdiye kadar Apple Center'a götürebilirdiniz. Sahibini bulurlardı. Cihazın bir fotoğrafını atabilir misiniz?
Evet bende 3 ay önce bulduğunu şimdi okudum. Niye duyar kasalım. Bizden baya baya sat gitsin dememizi istedi galiba. O yüzden duyar diye gördü.