SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm yolları denemişsiniz hocam. Millet ara tut et deyip sallamış ancak siz arayıp "hurafeleri" ortaya çıkardınız. polis konusunda tam olarak öyle değil ama o cihazın polis imeisine ulaşamayacağı için (şifresi olduğu için) yıllarca bir depoda bomboş şekilde duracak. IMEI adresi görülüyor ise arkasında v.s o zaman hemen bulurlar ancak IMEI yoksa geriye kalan hiç bir kod polisin umurunda olmaz. Her şey IMEI ile başlar IMEI ile biter bu kadar basittir. Devlet emniyet teşkilatında apple cihazın arkasında yazan bilmem ne koduna kadar tutsa emin olun ne server yeter ne sistem. Uyap kullandım ben yıllarca emniyet ile entegre etmek bile yıllar aldı.

IMEI görünüyorsa götürün teslim edin sahibini bulurlar. Sahibi de sizi bulur çünkü ifadeniz alınacak mutlaka.
IMEI görünmüyor ise bir depoda bekleme ihtimali "yüksek" tercih sizin.
imei sadece cellular ve ultra modellerde var baz modellerde yok hocam. Ya cihaz sahibinin cihazı kayıp moduna almasını bekleyecek yada durumu apple’a bildirecek. Apple’ın keyfi gelirse bulur cihaz sahibini. Ancak bahsi geçen konudaki cihaz modelinde imei olmadığı için yazdığım seçeneklerden başka bir seçeneği yok