Apple’ı aradım sahibini öğrenebilir miyiz, posta yoluyla gönderilir mi dedim. Kendileri karakola teslim dışında bir seçenek olmadığını söylediler. Çünkü sahibi bilgi paylaşamı yapmamış kayıp cihazla. Ben de poliste hiçbir şey yapılmayacağını biliyorum. Bu nedenle cihaz parça niteliğinde satlıktır. Bilginiz olsun ilgilenenler yazsın lütfen 😊